torsdag 8 december 2011

Nämen ojdå

Vad hände liksom?
Vanan att hålla mig från datorn håller i sig. Dessutom har jag en tendens att somna strax före tio. Jag är så sliten nu, har nedräkning till helgen och ser fram emot ledig tid. För att göra det hela lite mer jobbigt har jag startat projekt "fixa till en hall med så liten budget som möjligt". Jag återkommer med bilder från den renoveringen!

TACK alla fina.
Ni är så gulliga, det känns som om jag inte förtjänar det just nu, men snart! - snart är jag inne hos er också!
Puss!

ps. Fick ett meddelande om att man måste ha googlekonto för stt skriva här, kan jag ordna bort det på något sätt? (har så få besökare att det är okej om alla kan skriva en kommentar)-

5 kommentarer:

  1. Jag har fått samma kommentar, men fattar nada!? Tantaluran brukar fixa mina problem, eller Fru Gårman. Jag väntar, hur länge som helst! Nattikram

    SvaraRadera
  2. Gå in på Inställningar, Kommentarer, Vem kan kommentera? och ändra där.

    SvaraRadera
  3. Jodå, jag hade räknat rätt ;)

    SvaraRadera
  4. Och nu funkar det:-)
    Trevligt att läsa här!

    SvaraRadera
  5. Så det är HÄR du är.
    Kram

    SvaraRadera