lördag 3 december 2011

Visst borde jag vara redo nu...?

Oj, vad tiden har gått fort. Jag känner mig riktigt förvånad när jag inser att det är månader sen jag höll en något sånär regelbunden uppdatering. Under den här hösten har jag jobbat (för mycket), renoverat i stugan (tar all ledig tid), varit sjukskriven (fucking handled som jäklas). På grund av det sista skrivna har jag försökt hålla mig från datorn, allt för att vila handleden.

Nu är det i alla fall bestämt att jag ska opereras. Känns sådär, men nödvändigt. Det är en enkel liten operation där de genom ett litet titthål öppnar upp och vidgar i passagen till handleden (ungefär som karpatel, fast jag har en annan variant). Min läkare säger; operationen är lätt, det är efteråt det krävs rehab som kan krångla... Men man ska inte oroa sig i onödan heter det ju.

Tidigare i höst var jag gipsad i ett försökt att inflammationen skulle ge med sig om man håller handleden helt i stillhet, men näe, det fungerade inte. Därför blir det så här nu.

Så nu vet ni var jag har varit.
Här, men inte vid datorn! ;)
Men nu kanske!
Kram

8 kommentarer:

  1. Hej vännen :-)
    Bara för nån dag sedan skrev jag en kommentar på din "gamla" blogg och undrade var du höll hus!? :-) Saknat dig men förstår också varför du hållit dig borta. Jag har opererat båda handleder/karpal, det gick bra och BLEV bra :-) Skönt att du är tillbaka, men du, kan du ta bort ordverifieringen? ;-) KRAM

    SvaraRadera
  2. Heeej!!

    Välkommen tillbaka! :-)
    Jag har låst min blogg men vill gärna ha dig kvar i den!
    Maila mig på ankipelagia@gmail.com så jag kan bjuda in dig om du vill följa med fortfarande! :-)

    KRAM!!

    SvaraRadera
  3. Åh, inflammation är så himla himla jobbigt.

    SvaraRadera
  4. Hej!!! Välkommen tillbaka!!
    Du är efterlängtad!

    Kram från en annan S

    http://stinamittilivet.wordpress.com/

    SvaraRadera